Ze mag weer.. - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Natasja Koene - WaarBenJij.nu Ze mag weer.. - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Natasja Koene - WaarBenJij.nu

Ze mag weer..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Natasja

13 Februari 2012 | Nederland, Sassenheim

Lieve allemaal!

De tijd is weer aangebroken en ik mag weer de wereld over. Dit maal niet om maar te zien waar het schip strand zoals in Australia het geval was, maar om een hardwerkende stage tegemoet te gaan. Via deze week wil ik alle thuis blijvers en mede reizigers (dan wel ook voor stage of welke andere bedoeling dan ook) op de hoogte te houden van mijn dagelijkse leventje en avonturen daarom heen.

Aanstaande donderdag 16 Februari is het al weer zo ver. Om 9.30 vertrek ik van Schiphol met British Airways om om 9.35 (lokale tijd) aan te komen in London waar ik mij waarschijnlijk moet haasten om om 11.00 weer verder te kunnen vliegen naar Barbados. Naar Barbados ziet ik maar liefst bijna 9 uur in het vliegtuig en land ik om 15.45 (lokale tijd) op dit eiland, waar ik met Liat om 17.30 verder vlieg om met een korte vlucht van maar 3 kwartier om 18.15 te landen op mijn eind bestemming St. Lucia!

Mijn stage zal zijn op het Sandals Resort in Castries aan de kust van St. Lucia (Zo groot is het eiland niet, dus dat is het al snel!). Dit hotel heeft als gasten voornamelijk honeymoon'ers uit de US of A. Wat hopelijk een aangenamen en relaxte sfeer met zich mee brengt.

De bedoel is om tot 15 Juli te werken in het 5 sterren hotel om vervolgens nog een maandje te reizen door waarschijnlijk Costa Rica en Panama, waar ik de nodige inentingen en malaria tabletten al voor rijk ben. Nog even de laatste daagjes thuis, laatste dingetjes regelen en in huis halen, en dan is het al weer zo ver.

Een nieuw avontuur in een nieuw continent en aan een andere oceaan. Ik heb er zin in!



'Ovwa'

wat 'Tot ziens' in het Kwéyòl betekend, wat de meerderheid van de saint lucian spreken.

  • 13 Februari 2012 - 17:53

    Nathalie:

    Natas! Wat leuk! Handig zo'n opleiding haha.
    Geniet er van en dit maal zonder op te passen op 3 jongens :P

  • 13 Februari 2012 - 19:21

    Gerdy:

    Top meisje! Maak er maar weer een feestje van! Pas goed op jezelf. Liefs x

  • 13 Februari 2012 - 20:44

    Mieke:

    Hi Tas!! Je mag..je eerste stage! Goed zeg,heeeel veel plezier en succes iig!! X

  • 13 Februari 2012 - 20:56

    Herma:

    Goeie reis Natasja.
    Ik ga je verslagen zeker lezen.

  • 13 Februari 2012 - 22:04

    Varisha:

    Heel veel succes & plezier! Stuur wat zon deze kant op :)

  • 13 Februari 2012 - 23:45

    Anouk:

    Natas! goede reis alvast en geniet ervan op het mooie st lucia!! veeel plezier!! liefs en kusjes!

  • 14 Februari 2012 - 11:53

    Lizzie Lommerse:

    Tas, wat tof!

  • 14 Februari 2012 - 17:07

    Irene:

    Haha ik zal je alvast een paar woordjes leren want de meesten spreken alleen maar "patwa". (hun versie van kweyol)
    Sallop
    Gazzahh
    My girl
    Eeh eehh
    Pwesa pali patwa
    Ga maar uitvinden wat het betekent. ;)
    Geniet geniet geniet! Stond ik nu maar in jouw schoenen! X

  • 14 Februari 2012 - 17:52

    Alexandra:

    Hoi Natas

    We hebben elkaar al een heel tijdje niet gezien maar als je weer terug bent gaan we weer gezellig afspreken.
    Ik wens je heel veel plezier ook al moet je hard werken.
    Maar je zal vast nog wel tijd overhouden om te ontspannen.
    Ik ga je weer volgen hoor met de reisverslagen.
    Succes!!

    Veel liefs van Alexandra

  • 15 Februari 2012 - 16:12

    Puck:

    Ooh wat heerlijk schat, ik kijk er naar uit om al je verhalen te horen!! Wens je via hier alvast een heeeele fijne vlucht morgen en we skypen zo snel mogelijk!! :) Maak er een waanzinnige ervaring van, dikke kus!

  • 15 Februari 2012 - 18:29

    Bram & Anouk:

    Lieve schoonzus! Morgen is het dan zover en vertrek je richting het zonnige en paradijselijke St Lucia! Wij wensen je heel veel plezier en succes met je stage! Geniet er van en we kijken uit naar alle verhalen! Dikke kus en liefs, Bram en Anouk

  • 19 Februari 2012 - 21:39

    Ingeborg:

    Hoi Natas,

    Wat onwijs leuk voor je dat je daar stage mag lopen. Is de vlucht goedgegaan? Hopelijk heb je een mooi appartement.
    Heel veel succes met stage lopen.
    En natuurlijk lees is al je verhalen.

    Liefs Ingeborg.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Actief sinds 24 Juli 2009
Verslag gelezen: 405
Totaal aantal bezoekers 39429

Voorgaande reizen:

27 November 2015 - 04 April 2016

Tass im Schnee

16 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Tass in the Caribbean..

06 April 2009 - 26 Maart 2010

Tass goes Down Under

Landen bezocht: