Een ervaring rijker! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Natasja Koene - WaarBenJij.nu Een ervaring rijker! - Reisverslag uit Sassenheim, Nederland van Natasja Koene - WaarBenJij.nu

Een ervaring rijker!

Blijf op de hoogte en volg Natasja

30 Augustus 2012 | Nederland, Sassenheim

Helaas komt aan alle mooie dingen weer een einde. Mijn stage en reis in de Caribbean zit er weer op en het normale leventje gaat weer beginnen. School is begonnen en nu hard aan het werk om mijn stage-report op tijd in te leveren. Elk voordeel heeft zijn nadeel, zullen we maar zeggen! Gelukkig woon ik inmiddels met m'n lieve vriendinnetjes Val en Puck in hartje Scheveningen en is mijn doordeweekse leventje helemaal niet zo onaangenaam..

Mijn gave en lange vakantie heeft er weer voor gezorgd dat ik er weer even tegen aan kwam. Na Trinidad and Tobago heb ik nog 1 dagje voet gezet op het eiland wat inmiddels mijn thuis was geworden. En dat heb ik geweten ook, want ik gaf een collega waar ik veel mee gewerkt heb zelfs nog bijna een hartaanval, zelfs na een half uur was zijn hartslag nog niet gedaald. Ook mocht ik die laatste avond in elk restaurant komen eten en heb ik heerlijk gebruik gemaakt van het zwembad, de pub en poolbar (waar ik zelf een aantal weken gewerkt heb), en heel stiekem ook lekker in mijn oude eigen kamertje gedoken.. Het afscheid was ditmaal definitief, maar gelukkig vertrok ik samen met een hotelschoolgenootje, waardoor het niet als afscheid leek.

Na 2 vluchten en lang wachten op London, werd ik met Nederlandse vlag ontvangen op het vliegveld van Barcelona. Al was ik nog niet in Nederland, 't was als thuis komen, en ook de hele vakantie aan de Costa Brava weer veel bekende gezien, erg gezellig!

Een van de reden om naar Spanje te vliegen was dat ik mijn zusje in ieder geval nog zou zien, want helaas vertrok die de dag na mijn aankomst in Nederland meteen weer door naar de US of A.

Mijn avontuur is weer ten einde, maar die van mijn zusje is net begonnen.. Erg spannend allemaal en ze blijft natuurlijk mijn kleine zusje, maar goed, ik was zelf ook net 19 toen ik mijn eerste avontuur begon..

Mogen er nog vele avonturen volgen! Tot dan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Natasja

Actief sinds 24 Juli 2009
Verslag gelezen: 2150
Totaal aantal bezoekers 39428

Voorgaande reizen:

27 November 2015 - 04 April 2016

Tass im Schnee

16 Februari 2012 - 10 Augustus 2012

Tass in the Caribbean..

06 April 2009 - 26 Maart 2010

Tass goes Down Under

Landen bezocht: